Ακτοπλοϊκά Εισιτήρια
Πώς μπορώ να κλείσω ακτοπλοϊκά εισιτήρια;
Στο ταξιδιωτικό μας γραφείο σας δίνουμε την δυνατότητα να κλείσετε ακτοπλοϊκά εισιτήρια για τα ελληνικά νησιά και τη Μεσόγειο με 3 διαφορετικούς τρόπους:
Στο ταξιδιωτικό μας γραφείο
Μπορείς να κλείσεις τα ακτοπλοϊκά σου εισιτήρια στο φυσικό μας κατάστημα που βρίσκεται στη Νίκαια, Πέτρου Ράλλη 221, με διευρυμένο ωράριο όλο τον χρόνο. Μπορείς επίσης να μας καλέσεις στο 210 490 0 490, όπου ένας έμπειρος ταξιδιωτικός σύμβουλος θα σου προτείνει όλες τις εναλλακτικές λύσεις για τα δρομολόγια και τις πιο οικονομικές τιμές για τον επόμενο προορισμό σου στα ελληνικά νησιά και τη Μεσόγειο.
Μέσω της εφαρμογής μας
Κατέβασε την εφαρμογή του FerryRoute από το Google Play (Android) και το App Store (iOS), που έχει δημιουργήσει η ομάδα του FerryRoute – Travel Mind. Έκδωσε τα ακτοπλοϊκά σου εισιτήρια από όπου κι αν βρίσκεσαι, οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείς.
Μέσω της ιστοσελίδας μας
Αν δεν επιθυμείς να κατεβάσεις την εφαρμογή, μπορείς να κάνεις κράτηση απευθείας στην ιστοσελίδα μας FerryRoute.com, μέσα από ένα φιλικό περιβάλλον με όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι για να ταξιδέψεις στα ελληνικά νησιά και τη Μεσόγειο.
Προσφορές Και Εκπτώσεις
Είναι γεγονός πως την τελευταία 5ετία οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων έχουν αυξηθεί αρκετά. Αυτή η εξέλιξη οδήγησε τις ακτοπλοϊκές εταιρείες να δημιουργήσουν διαφορά πακέτα προσφορών ώστε να μπορέσουν να κρατήσουν τις τιμές σε κάπων πιο χαμηλά επίπεδα. Ας δούμε ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τύποι προσφορών:
Γενικές Προσφορές
-
Εκπτώσεις επιστροφής (π.χ., 20%-30% έκπτωση στα εισιτήρια επιστροφής με ταυτόχρονη έκδοση μετάβασης)
- Early Booking εκπτώσεις (π.χ., 20% σε εισιτήρια επιστροφής αν αγοραστούν μέχρι συγκεκριμένη ημερομηνία)
-
Ειδικές εκπτώσεις στα ακτοπλοϊκά για αυτοκίνητα & μοτοσυκλέτες (20%-40% έκπτωση)
-
Πακέτα προσφορών (Hotel & Ferry) (π.χ., εκπτώσεις σε διαμονή και ακτοπλοϊκά για συγκεκριμένους προορισμούς)
Προσφορές ανά τύπο επιβάτη
-
Φοιτητική Έκπτωση (50% έκπτωση για φοιτητές ελληνικών πανεπιστημίων και ISIC)
- Παιδικά & Βρεφικά Εισιτήρια (Δωρεάν ή 50% έκπτωση για παιδιά από 5 έως 10 ετών)
-
Πολύτεκνοι & Τρίτεκνοι (50% για πολύτεκνους, 25%-30% για τρίτεκνους)
-
Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ) (50% για άτομα με αναπηρία 80%+ και συνοδούς)
-
Συνταξιούχοι Ν.Α.Τ. (Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο) (30%-50% έκπτωση)
-
Άτομα άνω των 60 ετών (π.χ., 20% έκπτωση με τη Minoan Lines)
- Άνεργοι (π.χ., 30% έκπτωση από τη Minoan Lines)
-
Στρατιωτικό προσωπικό / Οπλίτες (50% έκπτωση σε συγκεκριμένες εταιρείες)
Προσφορές ανά προορισμό
-
Κυκλάδες (20% - 30% έκπτωση σε οικονομική θέση & ΙΧ, 25% στις 4κλινες καμπίνες)
-
Δωδεκάνησα (20% στις οικονομικές θέσεις, 40% στα ΙΧ για Seasmiles μέλη)
-
Βόρειο Αιγαίο (Λέσβος, Χίος, Σάμος, Ικαρία, Φούρνοι) (20%-40% έκπτωση)
-
Κρήτη (Ηράκλειο, Χανιά, Σητεία) (20% - 30% σε επιβάτες, ΙΧ, καμπίνες)
-
Σποράδες (Βόλος - Σκιάθος - Σκόπελος - Αλόννησος) (20%-30% σε επιστροφή)
-
Αργοσαρωνικός (Αίγινα, Αγκίστρι, Ύδρα, Σπέτσες, Πόρος) (10%-20% στις επιστροφές)
Ειδικές προσφορές & loyalty programs
- Seasmiles πρόγραμμα (20%-40% εκπτώσεις σε επιβάτες & ΙΧ για Blue Star Ferries)
-
Minoan Lines Bonus Club (10%-20% εκπτώσεις ανάλογα με τη βαθμίδα μέλους)
-
Dodekanisos Bonus Ways (20% έκπτωση σε μέλη & δωρεάν εισιτήρια με πόντους)
-
CU AROUND 1+1 & Vodafone Thank You (50% έκπτωση για 2 άτομα με ειδικό κωδικό)
-
Goutos Lines Red Deals (20% έκπτωση στα ΙΧ αυτοκίνητα για μέλη του Redmiles)
Συχνές Ερωτήσεις
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;
Μπορείς να πληρώσεις με την πιστωτική ή χρεωστική σου κάρτα Visa ή Mastercard. Η πληρωμή των εισιτηρίων σου θα πραγματοποιηθεί σε ασφαλές περιβάλλον της Eurobank. Για να διασφαλίσουμε την ασφάλεια των συναλλαγών στο Ferryroute, συμμετέχουμε στα διεθνώς αναγνωρισμένα προγράμματα Verified by Visa και SecureCode by Mastercard.
Υπάρχει επιβάρυνση σε περίπτωση αλλαγής ή ακύρωσης;
Το κόστος διαχείρισης του γραφείου μας για κάθε αλλαγή ή ακύρωση κράτησης είναι 6 ευρώ, επιπλέον της χρέωσης που ορίζει η ακτοπλοϊκή εταιρεία/πάροχος. Αυτό εξαρτάται από την ημερομηνία ακύρωσης ή ειδικών προσφορών που μπορεί να έχουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες. Μπορείς να δεις την ακυρωτική πολιτική της κάθε εταιρείας στη σελίδα «Εταιρείες» ή να απευθυνθείς στο τμήμα κρατήσεων είτε μέσω email είτε τηλεφωνικά στο 210 490 0 490. Ένας ταξιδιωτικός σύμβουλος του γραφείου μας θα σου δώσει όλες τις πληροφορίες.
Αν αλλάξουν τα σχέδιά μου, μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω το εισιτήριο;
Φυσικά μπορείς να αλλάξεις ή να ακυρώσεις το εισιτήριό σου, αλλά θα πρέπει να προσέξεις αν έχεις επιλέξει κάποιο εισιτήριο προσφοράς ή ειδικών όρων, που δεν επιτρέπει ακύρωση ή αλλαγή.
Σε γενικές γραμμές, όλες οι ακτοπλοϊκές εταιρείες δίνουν τη δυνατότητα ακύρωσης περίπου 14 ή 7 ημέρες πριν την αναχώρηση, ανάλογα με την περίοδο που ορίζει η εκάστοτε ακτοπλοϊκή εταιρεία (χαμηλή – μεσαία – υψηλή).
Επίσης, έχεις τη δυνατότητα για Open εισιτήρια (ανοικτής ημερομηνίας), τα οποία ισχύουν για έναν χρόνο από την ημερομηνία έκδοσης ή και παραπάνω (ανάλογα με την ακτοπλοϊκή εταιρεία).
Πώς μπορώ να παραλάβω το εισιτήριό μου;
Έχεις 4 επιλογές:
- Παραλαβή από το γραφείο μας - Πέτρου Ράλλη 221, Νίκαια 18450
To ωράριο μας είναι:
- Δευτέρα & Τετάρτη: 09:00 - 18:00
- Τρίτη – Πέμπτη – Παρασκευή: 09:00 – 20:00
- Σάββατο: 09:00 - 14:00
-
Παραλαβή από το λιμάνι
Στο email που θα λάβεις μετά την ολοκλήρωση της κράτησης, θα βρεις όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την παραλαβή των εισιτηρίων σου. - Ηλεκτρονικά
Στο email που θα λάβεις, θα βρεις όλες τις πληροφορίες για να κάνεις web check-in και να παραλάβεις τα ηλεκτρονικά εισιτήρια σου (μπορείς να τα εκτυπώσεις ή να τα έχεις στο κινητό σου για την επιβίβαση στο πλοίο). Αν η ακτοπλοϊκή εταιρεία υποστηρίζει e-ticket, θα λάβεις το ηλεκτρονικό σου εισιτήριο (e-tkt) στο email σου.
- Αποστολή με courier
Συμπλήρωσε τη διεύθυνσή σου και τα εισιτήρια θα σταλούν στην πόρτα σου.
Υπάρχουν ακτοπλοϊκά για VIP καμπίνες ή οικονομική θέση;
- Οι VIP καμπίνες (LUX) είναι οι καλύτερες καμπίνες του πλοίου. Είναι εξωτερικές (με παράθυρο), διαθέτουν τηλεόραση, μπάνιο, τουαλέτα, γραφείο, και ορισμένα πλοία προσφέρουν και διπλό κρεβάτι. Είναι ευρύχωρες και βρίσκονται σε προνομιακή θέση στο πλοίο.
- Η οικονομική θέση είναι το κατάστρωμα ή το σαλόνι της Γ’ θέσης.
- Υπάρχουν επίσης δίκλινες, τρίκλινες και τετράκλινες καμπίνες οικονομικής θέσης, που παρέχουν μπάνιο και τουαλέτα.
- Η πρώτη θέση είναι το σαλόνι της Α’ θέσης, το οποίο βρίσκεται σε προνομιακή θέση στο πλοίο (συνήθως στην πρύμνη) και έχει λιγότερο κόσμο, προσφέροντας περισσότερη ιδιωτικότητα.
Πώς μπορώ να κλείσω εισιτήριο για group ή μεγάλη παρέα;
Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες παρέχουν έκπτωση περίπου 20% - 30% για group ή μεγάλες παρέες. Λάβε υπόψη ότι για να θεωρηθεί μια κράτηση γκρουπ, θα πρέπει να ταξιδεύουν 21 άτομα ταυτόχρονα στον ίδιο προορισμό.
Τι έγγραφα χρειάζομαι για να εκδώσω εισιτήριο;
Για την επιβίβασή σου στο πλοίο, είναι απαραίτητη η επίδειξη της ταυτότητας ή του διαβατηρίου σου. Για τα ανήλικα παιδιά που δεν έχουν ταυτότητα ή διαβατήριο και ταξιδεύουν σε εσωτερικά δρομολόγια, αρκεί η ταυτοπροσωπία.
Υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις αν μεταφέρω επιπλέον αποσκευές;
Οι περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρείες επιτρέπουν να μεταφέρεις όσες αποσκευές θέλεις μέσα στο όχημά σου. Ως πεζός επιβάτης, συνήθως μπορείς να έχεις μέχρι δύο μεγάλες βαλίτσες. Αν έχεις περισσότερες αποσκευές και δεν έχεις όχημα, ίσως σου ζητηθεί να πληρώσεις επιπλέον χρέωση.
Μπορώ να πάρω το ποδήλατό μου στο πλοίο;
Στα συμβατικά πλοία που διαθέτουν γκαράζ, μπορείς να πάρεις το ποδήλατό σου χωρίς επιπλέον χρέωση. Αν ταξιδεύεις με ιπτάμενο δελφίνι, καταμαράν ή άλλο ταχύπλοο, επικοινώνησε μαζί μας πριν την κράτηση για να επιβεβαιώσουμε αν επιτρέπονται ποδήλατα.
Μπορώ να πάρω το κατοικίδιό μου μαζί στο πλοίο;
Όλα τα πλοία άνω των 25 μέτρων, σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, πρέπει να διαθέτουν ειδικά διαμορφωμένους χώρους για τα κατοικίδια ζώα που ταξιδεύουν με τους ιδιοκτήτες τους. Αυτά δεν επιτρέπεται να βρίσκονται στους εσωτερικούς κοινόχρηστους χώρους και στις καμπίνες, εκτός αν υπάρχουν καμπίνες κατοικίδιων (όμως δεν υποστηρίζεται αυτός ο τύπος καμπίνας σε όλα τα πλοία). Εξαιρούνται τα πλοία τύπου FLYING DOLPHIN, όπου η μεταφορά ζώων επιτρέπεται μόνο σε κλωβό για μικρόσωμα ζώα συντροφιάς, έως 10 κιλά. Οι ιδιοκτήτες είναι υποχρεωμένοι να φέρουν το ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του κατοικίδιου, και είναι υπεύθυνοι για τη σίτιση και την υγιεινή του.
Σημαντική σημείωση: Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με κατοικίδιο, πρέπει να το δηλώσουν κατά την κράτηση ή την έκδοση των εισιτηρίων τους, ώστε να εκδοθεί το εισιτήριο μηδενικού ναύλου για το κατοικίδιο. Η έκδοση εισιτηρίου στο πλοίο δεν επιτρέπεται. Η πλατφόρμα μας δεν υποστηρίζει προς το παρόν την έκδοση μηδενικού εισιτηρίου για κατοικίδια, γι' αυτό παρακαλούμε να επικοινωνείτε μαζί μας στο +30 210 490 0 490.
Αν ταξιδεύω με κατοικίδιο, τι τύπο εισιτηρίου χρειάζομαι;
Εάν ταξιδεύετε με το κατοικίδιο σας στο κατάστρωμα, πρέπει να εκδώσετε εισιτήριο μηδενικού ναύλου για το κατοικίδιο. Εάν θέλετε να ταξιδέψετε σε καμπίνα, θα πρέπει να επιλέξετε καμπίνα κατοικιδίων (Cabin Pet) για να μπορέσει το κατοικίδιο να είναι μαζί σας στην καμπίνα. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι η έκδοση εισιτηρίου για τα κατοικίδια πρέπει να γίνει μαζί με αυτή του ιδιοκτήτη για σωστή καταγραφή.
Αν αγοράσω εισιτήριο πολλαπλών διαδρομών, υπάρχει κάποια προσφορά;
Για εισιτήρια πολλαπλών διαδρομών δεν υπάρχει κάποια προσφορά, όμως υπάρχουν προσφορές για εισιτήρια με επιστροφή.
Παρέχετε τιμολόγιο αν αγοράσω το εισιτήριο για επαγγελματικούς σκοπούς;
Βεβαίως. Απλά, μόλις εκδώσετε το εισιτήριό σας, επικοινωνήστε μαζί μας (τηλεφωνικά ή με email) για να μας δώσετε τα στοιχεία της επιχείρησής σας και να σας αποστείλουμε το τιμολόγιο ηλεκτρονικά.
Μπορώ να πληρώσω προκαταβολή και να εξοφλήσω αργότερα;
Δυστυχώς, δεν επιτρέπεται η πληρωμή προκαταβολής. Όλα τα εισιτήρια πρέπει να πληρωθούν κατά την έκδοσή τους.
Μέχρι πόσες ώρες/ημέρες πριν την αναχώρηση μπορώ να κάνω αλλαγή;
Αυτό εξαρτάται από την περίοδο και την ακτοπλοϊκή εταιρεία. Μπορείτε να δείτε την πολιτική ακυρώσεων και αλλαγών για κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία στην ιστοσελίδα μας. Σε γενικές γραμμές, έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε το εισιτήριο σας έως και 48 ώρες πριν την αναχώρηση, εκτός από τα εισιτήρια προσφοράς, τα οποία δεν επιδέχονται αλλαγή ή ακύρωση. Η αλλαγή πρέπει να γίνει σε δρομολόγιο της ίδιας ακτοπλοϊκής εταιρείας και υπό την προϋπόθεση διαθεσιμότητας.
Υπάρχουν ανοιχτά εισιτήρια χωρίς συγκεκριμένη ημερομηνία;
Ναι, μπορείτε να εκδώσετε ανοιχτό εισιτήριο (χωρίς συγκεκριμένη ημερομηνία), αλλά πρακτικά δεν υπάρχει λόγος, καθώς με αυτήν την ενέργεια απλώς πληρώνετε το εισιτήριο χωρίς να έχετε κατοχυρώσει τη θέση σας στο πλοίο.
Υπάρχουν εισιτήρια πολλαπλών διαδρομών (island hopping);
Μέσω της πλατφόρμας Ferryroute, έχετε τη δυνατότητα για island hopping, προσθέτοντας διαφορετικούς προορισμούς, άτομα, ή οχήματα σε κάθε αναχώρηση, επιστροφή ή ενδιάμεσο λιμάνι.
Για παράδειγμα, ο Γιάννης από την Αγία Παρασκευή, ο Νίκος από τη Σύρο και η Χρυσάνθη από την Τήνο θέλουν να βρεθούν στη Μύκονο για τριήμερο στις 10 Ιουλίου και να επιστρέψουν όλοι μαζί στην Αθήνα. Ο Γιάννης, ως χρήστης της Ferryroute, μπαίνει στην πλατφόρμα και καταχωρεί τα εξής δρομολόγια:
- 1ο δρομολόγιο: Ραφήνα – Μύκονος
- 2ο δρομολόγιο: Σύρος – Μύκονος
- 3ο δρομολόγιο: Τήνος – Μύκονος
- 4ο δρομολόγιο: Μύκονος – Ραφήνα
Και για κάθε δρομολόγιο επιλέγει τα κατάλληλα άτομα και οχήματα, όλα αυτά σε μία μόνο κράτηση, χωρίς αμφιβολία για τη διαθεσιμότητα. Μέσα από την ευέλικτη πλατφόρμα του Ferryroute, μπορείς να προσθέτεις και να αφαιρείς άτομα και οχήματα για οποιοδήποτε δρομολόγιο επιθυμείς
Υπάρχουν εισιτήρια με προτεραιότητα επιβίβασης;
Όχι, δεν υπάρχουν εισιτήρια με προτεραιότητα επιβίβασης.
Τι συμβαίνει αν το όνομά μου στο εισιτήριο έχει γραφτεί λάθος;
Το εισιτήριο δεν αλλάζει όνομα, γι’ αυτό πρέπει να συμπληρώνεις προσεκτικά τα στοιχεία σου. Αν υπάρχουν τυπογραφικά λάθη στα στοιχεία του ονόματός σου, επικοινώνησε μαζί μας ώστε να ειδοποιήσουμε την ακτοπλοϊκή εταιρεία και να βρούμε την καλύτερη δυνατή λύση. Αν θέλεις να αλλάξεις εντελώς το όνομα, θα πρέπει να ακυρώσεις το εισιτήριο (με τα όποια ακυρωτικά μπορεί να έχει) και να εκδώσεις νέο εισιτήριο. Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας για να βρούμε την καλύτερη δυνατή λύση.
Μπορώ να αλλάξω τον αριθμό πινακίδας που αναγράφεται στο εισιτήριο μου;
Κατά την κράτηση του εισιτηρίου σου, θα πρέπει να καταχωρήσεις σωστά τον αριθμό της πινακίδας. Σε περίπτωση που το έχεις καταχωρήσει λανθασμένα ή αλλάξεις γνώμη για το όχημα που θα πάρεις μαζί σου, επικοινώνησε μαζί μας ώστε να βρούμε μια λύση με την ακτοπλοϊκή εταιρεία. Σύμφωνα με τους κανονισμούς ασφαλείας, οι ακτοπλοϊκές εταιρείες πρέπει να ενημερώνουν τις τοπικές λιμενικές αρχές για όλα τα οχήματα που ταξιδεύουν, γι’ αυτό και θα πρέπει να είναι σωστά καταχωρημένα.
Τι συμβαίνει σε περίπτωση που χάσω το εισιτήριό μου;
Αν χάσεις το εισιτήριο σου, για να μπορέσεις να ταξιδέψεις, θα πρέπει να εκδώσεις νέο εισιτήριο. Οι περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρείες δεν μπορούν να τα αντικαταστήσουν ή να σου προσφέρουν πλήρη επιστροφή των χρημάτων σου. Πλέον, αρκετές ακτοπλοϊκές εταιρείες υποστηρίζουν το ηλεκτρονικό εισιτήριο (e-ticket), άρα αν έχεις χάσει τα έντυπα εισιτήριά σου, έλεγξε αν η ακτοπλοϊκή σου εταιρία υποστηρίζει το ηλεκτρονικό εισιτήριο (e-ticket). Αν το υποστηρίζει, στο mail σου θα βρεις όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την επιβίβασή σου στο πλοίο. Αν δεν υποστηρίζει το ηλεκτρονικό εισιτήριο, επικοινώνησε μαζί μας ώστε να βρούμε την καλύτερη δυνατή λύση με την ακτοπλοϊκή εταιρεία.
Τι πρέπει να κάνω αν το ταξίδι μου ακυρωθεί λόγω απεργίας;
Μόλις υπάρξει επίσημη ανακοίνωση για απεργία από την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία ή από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, τις περισσότερες φορές σου έρχεται ενημερωτικό μήνυμα από την ακτοπλοϊκή εταιρεία στο κινητό που έχεις δηλώσει κατά την κράτηση σου. Εμείς, ωστόσο, προσπαθούμε να ενημερώσουμε έγκαιρα όλους τους επιβάτες και να προτείνουμε διαθέσιμες εναλλακτικές επιλογές. Αν το ταξίδι σου ακυρωθεί λόγω απεργίας, το ποσό του εισιτηρίου για το συγκεκριμένο ταξίδι σου επιστρέφεται πλήρως ή εναλλακτικά μπορείς να αλλάξεις τα εισιτήρια σου για νέα ημερομηνία. Επικοινώνησε μαζί μας για να σε ενημερώσουμε σχετικά με τη διαδικασία επιστροφής των εισιτηρίων σου από μέρος σου και την επιστροφή του ποσού από εμάς ή αντίστοιχα για τη διαδικασία αλλαγής των εισιτηρίων σου.
Τι πρέπει να κάνω αν το ταξίδι μου ακυρωθεί λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών (απαγορευτικό απόπλου);
Μόλις υπάρξει επίσημη ανακοίνωση για την απαγόρευση απόπλου λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, τις περισσότερες φορές σου έρχεται ενημερωτικό μήνυμα από την ακτοπλοϊκή εταιρεία στο κινητό που έχεις δηλώσει κατά την κράτησή σου. Εμείς, ωστόσο, προσπαθούμε να ενημερώσουμε έγκαιρα όλους τους επιβάτες. Αν το ταξίδι σου ακυρωθεί λόγω απαγορευτικού απόπλου, το ποσό του εισιτηρίου για το συγκεκριμένο ταξίδι σου επιστρέφεται πλήρως ή εναλλακτικά μπορείς να αλλάξεις τα εισιτήρια σου για νέα ημερομηνία. Επικοινώνησε μαζί μας για να σε ενημερώσουμε σχετικά με τη διαδικασία επιστροφής των εισιτηρίων σου από μέρος σου και την επιστροφή του ποσού από εμάς ή αντίστοιχα για τη διαδικασία αλλαγής των εισιτηρίων σου.
Μπορούν τα παιδιά να ταξιδεύουν μόνα τους;
Εξαρτάται από την ακτοπλοϊκή εταιρεία που θα επιλέξεις, αν και οι περισσότερες επιτρέπουν σε παιδιά ηλικίας άνω των 16 ετών να ταξιδεύουν μόνα τους. Στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια δεν υπάρχει η υπηρεσία του ασυνόδευτου, γι’ αυτό ο γονέας/κηδεμόνας θα πρέπει να έχει συμπληρώσει υπεύθυνη δήλωση στο λιμεναρχείο ή σε ΚΕΠ, ώστε να επιτραπεί η επιβίβαση στο ανήλικο τέκνο.
Πρέπει να εκδώσω εισιτήριο για το μωρό;
Αν και τα μωρά ταξιδεύουν δωρεάν, για κάθε επιβάτη είναι υποχρεωτικό να εκδίδεται εισιτήριο, ακόμα και αν αυτό είναι μηδενικής αξίας. Κάποιες εταιρείες, όπως για παράδειγμα η Sea Jets, δεν απαιτούν την έκδοση εισιτηρίου για μωρό έως 2 ετών, αλλά πρέπει να δηλωθεί κατά την κράτηση σου. Επικοινώνησε μαζί μας για να σε βοηθήσουμε με όποια απορία έχεις κατά τη διαδικασία της κράτησής σου. Στις περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρείες, τα παιδιά κάτω των 5 ετών ταξιδεύουν δωρεάν στην οικονομική θέση.
Τα πλοία είναι προσβάσιμα για άτομα με ειδικές ανάγκες;
Τα περισσότερα πλοία είναι προσβάσιμα για άτομα με ειδικές ανάγκες, με ηλεκτρικές κυλιόμενες σκάλες ή ανελκυστήρες από τη ράμπα προς τα καταστρώματα ή τις καμπίνες. Ορισμένα πλοία προσφέρουν επίσης ειδικές καμπίνες για άτομα με ειδικές ανάγκες. Επικοινώνησε μαζί μας πριν κλείσεις το ταξίδι σου αν χρειάζεσαι ειδική βοήθεια.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ - ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ
ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ (από 17/06/2020)

ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΗΜΑΤΟΣ ΕΟΤ

ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΤΕ;
